woensdag 22 januari 2014

Lizje wil hard van achteren genomen door een man

Mijn naam is lizje 25 jaar oud.Ik woon in Antwerpen.Ik zoekt een man met geduld.Ik heb vriendjes gehad,die waren jonger dan mij.Die denken alleen maar zijn eigen.Ze doen alleen maar vluggertje.dat is waardeloos.Ik wil alleen maar meer,meer,meer.Maar ze geven op.Daarom zoek ik een  man met geduld.en niet aan vluggertje denkt.Bestaat het dan wel,echte man op aarde met geduld.En wil graag van achteren hard genomen door man.Dat is voor mij de eerste keer.van achteren  genomen worden.Ik hoorde van mijn vriendin dat ze lekker vonden.Ze zei,jij moet het ook doen.Ik heb besloten ook te doen.Ik hoop via site  een echte man te vinden.  http://mijnlekkerstefotos.nl/profiel/Lizje/23/sexmeisjes/

1 opmerking:

  1. Ik wil je egt goed nueke schat ik woon aleen thuis schatje wagt op je berigt ik wil je egt goed nueke schat voor sex afspraak stuur wat terug

    BeantwoordenVerwijderen